Інформація про заклад

І (шкільний) етап Всеукраїнських олімпіад


Аналіз
проведення І (шкільного) етапу  Всеукраїнських  олімпіад з базових предметів
серед  учнів Таврійського НВК  у 2016-2017 н.р.
Мета аналізу:  виявлення позитивних та негативних сторін проведення І (шкільного) етапу  Всеукраїнських  олімпіад з базових предметів ; намітити шляхи підвищення ефективності.
З 03.10.16 по 17.10 16 традиційно проводився І (шкільний) етап  Всеукраїнських  олімпіад з базових предметів з метою виявлення високомотивованих до навчання дітей, схильних до науково-дослідницької діяльності, які мають творчі здібності; створення умов для підтримки талановитих дітей, пропаганди наукових знань серед учнів ЗНЗ.
Для ефективної організації роботи по розвитку творчих здібностей учнів закладу та підвищення інтелектуального рівня випускників школи адміністрацією було здійснено ряд заходів:
·         Наказ «Про управлінський супровід підготовки здібних та обдарованих дітей до інтелектуальних змагань 2016 року» № 5 від 12.01.2016 р.;
·         Створено банк даних «Творча особистість» у складі 20 учнів;
·         Надано години для проведення додаткових занять  вчителям, що досягли високих результатів у підготовці учнів до участі в олімпіадах 2015 р.
·         Наказ «Про проведення І (шкільного) етапу  Всеукраїнських  олімпіад з базових предметів у 2016-2017 н.р.»
Олімпіади проводилися у 5-11 класах з 11 предметів. Форма проведення – письмова, завдання аналогічні завданням предметних олімпіад минулих років.  Вибір участі в тій чи іншій олімпіаді був вільний  (кожен писав ту олімпіаду, яку  хотів).
У   предметних олімпіадах взяли участь  42 учні, що складає 48% всіх учнів школи.
Найактивнішими були учні  9,10,11 класів ( більше 80% класу).
Активність випускників школи можна пояснити бажанням спробувати свої сили перед ДПА та ЗНО, а також більшою кількістю допитливих учнів  у 8-9 класах.
Найбільше учнів взяли участь у олімпіадах з фізики (23 учні – 56%) та фізичної культури (21 учень – 50%), німецької мови (14 учнів – 33%).
З тестовими завданнями справились майже половина учасників, з практичною роботою 45%, а  на творчий блок у більшості  сил не залишилось, тому з ними справились лише 10% учасників. Можна зробити висновок, що рівень засвоєння  матеріалу в основному інформаційно-репродуктивний, лише одиниці можуть аналізувати, застосовувати вивчений матеріал матеріал в нестандартних ситуаціях.
Із поданих нижче діаграм видно, що рівень написання олімпіадних робіт знизився, не зважаючи на високі категорії та звання вчителів-предметників, насамперед через низьку мотивацію учнів до участі у олімпіадах та конкурсах, засіданнях наукового товариства,
Кількість призових місць по класах
Клас
Укр.м.
Матем.
фізика
Рос.мов
біологія
Нім.мов
Геогр.
Істор.
Право
труд
Ф-ра
5
-
0
-
-
-
-
-
-
-
-
-
6
1
2
-
-
-
-
-
-
-
-
-
7
0
1
0
-
0
1
0
0
-
-
-
8
1
1
1
0
3
2
3
0
-
0
2
9
1
1
0
0
0
1
1
1
0
1
2
10
0
0
0
1
0
1
0
0
1
0
2
11
0
0
0
1
1
0
0
0
0
0
2

Найактивніші учасники по класах
5 клас –Уривкова Діана
6 клас – Варяниця Дмитро
7 клас – Верещагіна Тетяна
8 клас – Горохов Єгор, Куца Софія, Сиревич Маргарита
9 клас – Курятіна Тетяна
10 клас – Данілова Даниїла
11 клас – Войчук Анастасія, Кармаліта Наталія

Проаналізувати роботу з обдарованими дітьми по підготовці до предметних олімпіад можна за такою таблицею:

Вчитель
предмет
Де проводилася підготовка
учень
Результати олімпіади
Логвиненко Н.М.
Укр.мова
урок
Варяниця Д.
ІІ м.
Сиревич М.
ІІ м.
Курятіна Т.
ІІ м.
Літковець Н.І.
Нім. мова
урок
Горохов Є.
ІІ м.
Куца С.
ІІІ м.
Літковець А.
ІІ м.
Анісовець І.Г.
географія
урок
Горохов Є.
ІІ м.
Сиревич М.
ІІІ м.
Курятіна Т.
ІІ м.
Кармишова Н.М.
Рос. м. та світ. л.
урок

Куца С.
-
Ткаліч Д.
учасник
Міркель А.
ІІ м.
інд.зан.
Кармаліта Н.
І м.
Шепель Ю.М.
Трудове навч.
урок
Ісянова Д.
-
Кірчак В.І.
Фізична культ.
урок
Ісянова Д.
-
Орєхов О
І м.
Подлужна А.
І м.
Нікуліна Ю.О.
біологія
урок
Войчук А
І м.
Яремчук Г.В.
історія
урок
Хамєтов І.
ІІ м.
право
урок
Данілова Д.
І м.

Комментариев нет:

Отправить комментарий